Lucia i värmen :)

Haha Glad Lucia i efterskott :) Det mest märkliga var att det varit så sjukt varmt helt plötsligt! Lucia och 30 grader varmt... kunde inte ha på ugnen på dagen haha så det blev kvällsbak :)

Väärldens projekt med att baka lussekatter i detta land, haha! Saffran var ju inte lätt att få tag i! När vi väl funnit det så var det ju suuperdyrt! Emil var så gullig så han köpte Saffranet :) När vi kom hem så såg jag att det bara var 0.2 gram!! WHAT?! Jag trodde iallfall att det var ETT gram haha! Men jag bakade halva satsen så det var kul ändå :)

Sen bjöd jag alla på jobbet på svensk tradition också, det var jättekul, jag kände mig som en riktig julemor :)





Emil vid vårt fina gulsprayade matbord :)

Romantik blev det också när Emil tog iväg mig till Marina Del Rey och kolla på solnedgången ♥





Lite kallt var det faktiskt på kvällen ;)



Men vackert!

Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Angelina

riktigt fina bilder!! :)

2010-12-23 @ 02:07:28
URL: http://leath.blogg.se/
Postat av: Mor

Vad fina bilder!!!! O fint Bak!!Kram mamma

2011-01-16 @ 14:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se