Regn Regerar Ronja

Varför är det så!? att regn ska påverka en så mycket?! Inte min dag idag...men jag hittade 2 cent på marken så det är ju lite tur! :) Missade första klassen (hann inte för det regnade haha låter kul, men jag skulle fått skjuts annars:) men jag kunde gå på en senare istället så det löste sig :) Det är filscoring klassen -min roligaste klass så jag vägrade missa den:)  Jag var nöjd med min score men tyvär får jag inte posta dom på nätet pga. copyriht.

Asrolig klass, vi hade en gästföreläsare som pratde om sound librarys och plugins för just orkestrering. "Vienna" stråkar som ska vara "The Sh%t"  som kostar typ 5500 dollar(!) blir inte så bra i jämförelse med andra tycker jag, när man tänker på priset! Samma med mat, jag tänker alltid hur gott det är beroende på priset haha! Ju billigare desto godare! haha! inte riktigt samma med plug - ins men det funkar:)  Andra bra (billigare alltså) som vi pratade om var Garritan Orchestra och EAst-West Quantum Leap Symphonic Orchestra. Någon som har erfarenhet av dom? Jag använder "Miroslav" men det handlar ju om att använda på rätt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se