Spökridaren

Ikväll har jag gjort veckans scoring som var "Ghost rider" med Nicholas Gage och Eva Mendez (på min "skönhets-topplista" haha inte för att jag har någon, men hon är snygg tycker jag och att hon verkar så ödmjuk!:)
Det var askul att skriva musik till en action, jag satt ju och blev helt nervös för det blev så spännande haha;) Hitills har jag gjort romantiska komedier så för min första action så blev den superbra!
Det är vad jag hunnit med efter skolan (fick ner tillbaka en gång till för extra insatt lektion suck! som tur var så skjutsade Emil ner mig:) men hemvägen är alltid lika deprimerande haha! )

Roligt med filmscoring tycker jag, det känns så skönt när jag e klar och tittar på scenen/scenerna och hör min egen musik till, det är häftigt!... även om publiken kunde varit större ;) Undrar hur stora kompositörer känner när de ser sina på bio?! Eller om de är så trött på filmen så de avstår haha! Så känner jag ibland av att höra samma repliker om och om igen. Nu ska jag sussa. Godnatt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se