Beach Day

Idag åkte jag och Sofia ner till Santa Monica och låg och läste och hade mysig picknick :) Jag älskar picknicks!
Spelar ingen roll vad man har med sig egentligen, bara nåt att knapra på :)
Idag blev det sallad, ostmackor och jordgubbar :)



Jag ↑
Picknick blir 50 % mysigare med ett rutigt underlag ;)





Sofia! Haha ja, vi har matchande bikinis :) roooligt tycker jag :)
Supersnygga och billiga - 5 dollar delen på H&M !!!

Jättemysig dag! Jättevarmt och skönt!
Hoppas ni har det soligt i kära sverige :)
GodnattKramar








Kommentarer
Postat av: Mor

Härligt!!! Ja här hemma har det varit nästan tropisk värme saknar dig att gå på playan med kram Fina randiga bikinis ni har o vilket pris!!!

2010-07-14 @ 22:37:41
Postat av: agnes

ja det är ju inte varje gång man är där, och lite därför vi åkte just dit :) spelade, kan lite halft nu haha, skrivit lite själv o tagit två meningar från en låt :) älskar att det går att hitta så billiga kläder i usa!!! kram kram

2010-07-14 @ 23:19:13
URL: http://www.nattstad.se/agnesallgen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se