Emil på scen!

Igår uppträdde Emil med sitt andra band "Divenium" på klubben King Kings här i Hollywood!
Lika grym som vanligt!









Haha jag Emil och Kalle taget med hans nya Iphone :)

Jusst nu är jag lite missnöjd för att jag blev övertalad att äta hamburgare när jag ville ha soppa haha (soppan var inte ens min haha utan min rumskompis :) och när man väl unnas hamburgare så var det den ÄCKLIGASTE hamburgaren jag någonsin ätit hahaha! Brödet var heelt nersaggat av en sliskig teriyaki sås (gillar det annars men lite väl mycket nu alltså) märkte inte ens att det var tomat på burgarn! Då är det lite väl mycket sås :) Därför jag kanke är lite kort i tonen :)
Kanske gå och äta lite glass för att få god smak i munnen ;)

kramar

Kommentarer
Postat av: Mor

Syn på hamburgaren Ronja,du får unna dig en riktig en annan dag :-))

2010-07-09 @ 11:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se