Kullarna a.k.a The Hills ;)

Igår visades sista avsnittet av The Hills, serien som visar lite klipp från denna stad jag bor i :)
Jamen vad ska min mamma titta på nu då ??? :)

De rackrarna kallade det för en live sändning men såklart bluffade de haha! Det var kolsvart ute när de stog i solen på TV haha! Emil var ut på en tur och fotade to.m eventet som var nedför gatan på Roosevelt hotel... inte mycket kvar, allt var ihoppackat - när det knappt börjat på TV. Så LIVE var det inte! Då har vi klargjort det :)





Gulligt att han åkte ner och fota medan jag satt bänkad. Jag har aldrig följt The Hills men har verkligen fastnat när det varit på på natten, askul att kolla på när det var maraton! Så sista avsnittet ville jag såklart se!

Jag bor i Hollywood Hills :) så Spencer var och festade uppe på taket i mitt hus och vi åkte hiss ihop, men då visste jag inte riktigt vem det var så jag fick aldrig chansen att skälla ut han haha!
Jag trodde att på "Hollywood ending" skulle de avslöja massa saker som att allt var påhitt... men icke :) Men ganska coot slut ändå! Ska inte säga nåt det kanske inte har det gått i sverige än?

Nu ska vi ut på en motorcykeltur och njuta av vår nymeckade maskin :)

Kramar från The Hills!
♥ 


Kommentarer
Postat av: Mor

Oh vad syn du missade att säga ett och annat till Spencer lol,nej det har inte gått här vad jag vet...ha en härlig tur

2010-07-14 @ 22:41:25
Postat av: Annie

så kul at du bor I Los Angeles. Jag flyttar dit om ett för att satsa på en karriär som skådespelerska. Tar du några klasser eller går du på skola? Går du på många auditions?

Jag bloggar hemifrån i Norge om mina teatererfaringar. jag var på teaterskola i Los Angeles förra sommaren och har därför en del kompisar där. och bloggen min är på norska, men jag kommer från Sverige och bodde där tills jag var 12. Jättefin blogg du har! ska fölga med:D

2010-07-15 @ 00:38:10
URL: http://rebelwithacause.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se