Runyon Hajk

Igårkväll åt jag världens ogodaste guacamole-kopia haha så idag kändes det som jag behövde få ur den ur porerna haha! Jag följde med tjejligan på hajk upp här i Runyon Canyon för att svettas ;)

Jättekul hade vi när vi gick i solen ca 8 km :)
Bäst av allt var att det delades ut GRATIS vitamindryck på vägen upp! Jättecoola flaskor med vitaminpulvret i korken som man blandade i själv! Snygga var flaskorna oxå så jag och sofia sprang tillbaka hem och hämtade kamera (telefon:) så vi kunde fota haha!

Tjejligan - Emma, Jag, Sofia och mor - uppe på toppen i Runyon Canyon med vitaminflaskorna! :)









Det kom 4 helikoptrar på rad över Hollywoodskylten, klart man ville fota :)

Sen har dagen spenderats på att sortera mina nytagna headshots  :) Jättekul!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

snacka om tufft med 8km. Har sitter jag och funderar pa om jag ska ta hundarna ut runt kvarteret och kanner att det inte ar nagot jag direkt vill gora.

2010-07-31 @ 20:16:53
Postat av: Mor

Härligt härligt !!! Du strålar Ronja !!!

2010-08-02 @ 12:14:09
Postat av: Mor

Eller hur !!!!8 km,du skulle varit här (Blidö)O gått till affärn haha Kramar

2010-08-02 @ 12:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se