Dagens kommentar!

Haha! Gud vad roligt! Min lärare och jag satt och filosoferade lite "one-on-one" om att jag alltid stressad, orolig och tänker alldeles för mycket osv.. :) vi ska egentligen diskutera musik och mitt låtskrivande osv. men man glider ju lätt in på annat:)
När vi pratar vidare så säger han helt plötsligt "I think you are ready to be a mother!" haha gud vad kul!!! ... that would probobly solve all your problems, och så började han prata om hur bra mamma jag skulle bli osv, HAHA gud vad roligt!!! Men vad han säger är lite sant, min kära pojkvän har faktiskt också sagt samma sak till mig haha .... men jag vill nog vänta lite :)  kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Mor

Det har jag alltid sagt du kommer att bli en underbar mor! Du blir det när du blir det,det finns nog aldrig en rätt tidpunkt,blir du det så blir du.Förutom om man planerar e klart då är det ju bra med lite pengar på fickan,det är bara det som fattas annars är du ju full av mognad o kärlek kram

Mamma

2010-03-08 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se