Diddy Glass!

Idag efter skolan så åkte jag och Emil till Westwood en sväng (det är där UCLA ligger)
Där ligger mitt favvo glass hak "Diddy Riese" MUMS! Det bästa av allt är att de är billiga! De har supermumsiga kakor som dom gör själva där och deras specialitet är glass sandwichs! Man väljer själv vilken/ vilka 2 kakor man vill ha och sen vilken glasssort i mitten! Och en sån kostar 1.50!!! Och det är såå himla gott. De har 3 kulor glass för 2 dollar!!! (typ som i sverige 1992 haha) Sen kan man köpa en kaka för 35 cent asgoda brownies osv..haha värsta reklamen:) Jag är helt amazed över hur gott och billigt det kan vara:) Mitt motto "ju billigare, desto godare" haha! Bästa stället i LA skulle jag vilja säga:)
Jag försökte fota där men blev tillsagd så jag tog en bild från deras hemsida istället:)

Idag åt jag jordgubbsglass med vit choklad-kaka :) jag vill ha meeeer :)
Tack för glassen baby:) 



Nu blir det plugg plugg, sista veckan nästa vecka! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se