Downtowndag

Ja nu så smälter dagarna ihop ganska mycket, håller inte reda på dom nu så skriver lite hipp som happ :)
Häromdagen så åkte vi på utflykt nedåt downtown och till en park Emil har tjeckat in... vi har nämligen försökt att hitta denna park med utsikt över downtown  som är med i Terminator 2 haha! Vi vet fortfarande inte om vi lyckats haha, men det var en mysig park :)

Sen så åkte vi vidare till "Fashion District" haha såå roligt att det kallas det, det är typ som skärholmens loppis haha! Det är som gränder och gator med massa billiga kopior och småaffärer som vi strosa runt i, jättekul! men mindre kul är parkeringen där! Nästan helt omöjligt t.om. för MC (om man inte vill betala förståss :) så vi skyndade oss igenom ganska snabbt, jag kollade in sandaler och Emil leksaker haha! (elektronik och ipodkopior o sånt :)

Sen fynda vi värsta korven! 2 för $5 och oj vad mätt jag blev. Haha emil sa "mustard" , jag sa "everything" hahaha kolla in bilden nedan och se om du ser nån korv med bröd?!  haha så komiskt, massa grejs som hon öste på över! Avocado och paprika MUMS! gott var det!


Kommentarer
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

den dar korven vill jag prova

2010-03-30 @ 04:43:19
Postat av: Ronja

Om du kommer hit så bjuder jag på en sån! hehe;) Jättegod! :)

2010-03-31 @ 00:05:53
Postat av: Mor

Jag tycker det ser ut som den parken jag,fin bild med skyline också ,du o korven så klart snygga,jag menar den vill jag också ha blev hungrig,ös på ,klart man tar allt!!!

2010-04-01 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se