Friiii som en fågel !

Jag kan inte fatta, jag är nog fortfarande i chock... att jag aldrig mer måste till Musicians Institute igen! Idag var min sista tenta! (vilken var lättare än min första haha!) Helt ovant.. det har ju varit mitt liv, inte bara att gå på lektioner utan övat, övat, övat och uppträtt, uppträtt, uppträtt :)

Det förrsta året jag bodde här så bodde jag på samma gata som skolan så det blev många sena nätter man satt kvar i "vocal labs" och övade och sjöng:) helt konstigt att se tillbaka på, det känns snarare som 5-6 år jag bott på MI :)
Har lärt mig så himla mycket de här åren, först vocal programmet, sen keyboard, och nu independent artist haha räckte inte med ett program ;) Nu är jag så glad att lämna MI, så less på hur den skolan sköts (plus att det har blivit sämre) men tänkte idag tillbaka på alla gamla goda minnen och tänkte sätta ihop ett collage, men nu måste jag sova :) 

Kommentarer
Postat av: Mor

härligt hjärtat Grattis till att ha gjort sista tentan,jag tycker ochså det känns som typ 5år du varit där,kvittra på lite nu fågeln o vila.Hoppas du får kul på festen på lördag.Puss o kram mamma

2010-03-17 @ 21:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se