GRADUATED!

Just nu sitter jag och kollar på "family Crews" (vet inte om det går i sverige men jaja:) och jag håller på att garva på mig! HAHAHA! Jag tror bara att jag e så lycklig över att ha taagit examen haha! Allt e typ kul nu hahaha!

JAA! Igår var den officiella "graduation" på "The Wiltern" med massa babbel och diplomutdelning haha! Efter det så bjöd Emil på Lunch och vi fortsatte vidare till en second hand butik i  west hollywood, där vi åkte förbi lite gatufynd som vi såklart stannade vid och spana in! Det var asfräscha möbler, en tv-bänk som vi behöver (inge snyggt med tvn på en pall inlindad i kablar och jullysen haha) men lite svårt att ta hem en tv- bänk på motorcykeln haha! Som tur e har vi snälla roomates som kom och hämta upp oss med saaben:) Tack för det (de hittade en fotölj till dom så det var ju bra:)
Medan vi stog och väntade så hade vi diverse åskådare som kommentera och ropa från balkongen och andra som ville köpa möblerna haha!
Vi avslutade dagen med att äta på "Aroma", jysste ställe med asgott bröd haha, jag köpte med mig en limpa hem :)

Ingen aning varför kameran krånglade och gjorde suddiga bilder, Emil kanska var så nervös när han fota ;)
Här är iallafall när jag tar emot mitt diplom i min fina klänning jag fått av Emil!





OOOWIII! I'm FREEEE!

Kommentarer
Postat av: BIG sister

VIlket härligt frihetskort. Nästa gång är det röda mattan som gäller

2010-03-22 @ 13:14:39
Postat av: Ronja

Haha javisst! ;)

2010-03-23 @ 03:34:02
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

Grattis!!!! Nasta gang blir det ditt namn som ar i stora bostaver over entreen, da du har din stora utsalda komsert...

2010-03-23 @ 04:47:55
Postat av: Mor

håller med storesyrran din!Vilken frihet du utstrålar,VILKEN VACKER KLÄNNING ja hela du !!!

2010-03-23 @ 10:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se