Malibu måleri

Åh vilken mysig dag jag och min baby hade :) Vi tog mc:n ner till Malibu och mös. Vi köpte med oss subway mackor och åt innan vi målade, eller vi ritade med pennor som vi sen "blötte" med vatten. Jag fick ju en genial ide också, att doppa penseln i havet! JA! coolt med en måling med malibu vatten ! Emil tyckte att iden var lika genial några timmar senare- då han hade torkat HAHA!!! Vi blev helt blöta och sandiga!
Men jag var så lycklig över att det kom en fågel som ville bli porträtterad haha så det gjorde inget :)





Här är bilder från Zuma Beach i Malibu, en lite längre bit bort!


Kommentarer
Postat av: Mor

UUnderbara bilder som vanligt!!! vilken toppen ide´inte alla förunnat att måla med det vattnet,dessutom där på plats.vilka minnen o vilket liv ni skapar!!! Hääääärligt.

2010-03-15 @ 11:15:42
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

jattesnygga bilder. Intressant att lasa om alla era aventyr

2010-03-18 @ 03:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se