2 Ninjor i garaget!

VILKEN DAG! Efter skolan så kom Emil och hämtade upp mig i det superfina vädret :) Vi var ute och körde runt heeela dagen, jättemysigt, idag kunde vi tom åka utan jackor! Vi var till Target och jag prova en jättefin klänning som jag fick av Emil :) vi åt grekisk mat, åkte till downtown, tillbaka till Target hehe ja åkte runt helt enkelt :)
Sen kom vi på en briliant ide! Vi åkte och kolla på en motorcykel! JAA vad kul, en till kawasaki!!! Så vi slog till och köpte den här också tilsammans! Nu kan vi åka brevid varandra:) Jättekul! Emil blev så extremt exalterad haha och därför lite orolig över min reaktion - att jag blev lika exalterad över att hitta en konstnärshandel över gatan haha! Vilken dag! Nu har vi 2 ninjor i garaget! :)

Kommentarer
Postat av: Mor

Vilken härlig dag!!! Vilken fin Ninja!!! Var du in något i butiken då,det kanske vart för mycket?men nu vet du vart den ligger!Då kan ni åka dit på era ninjor.Vill se dig i klänningen oxå,kan du inte fota dig iden o lägga upp 0chså,ok viktigast för dagen var ju hojen.

2010-03-17 @ 21:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se