Naturdag/Meck:)

ååh idag är jag helt mosig haha, igår var en riktig "naturdag" :)
Jag och Emil började dagen med att ta med picnick och åt "frukost"  (vakna sent, kom iväg sent haha så ca kl.halv 2:) uppe vid en jättefin sjö en bit bort. Vi blev tipsade om sjön av Emils förra granne som pratade om att hon och Steve Mcqueen åkte upp dit typ på 70-talet med moppe haha hon var så söt! hon ritade en liten karta och så fick vi inte berätta för någon var den låg:) Så jag säger inte vart hehe;) Vi tog ett varv runt och kollade på djurlivet haha!
Här är en bild från första gången vi var där!



Sköldpaddorna var sååå söta:)


Sen åkte vi till Westwood och UCLA med den nyservade Motorcykeln. Ja vi meckade ju kvällen innan några timmar med smörja och spänna kedjor, växel, koppling, broms, baklampor haha ja helrenovering, jättebra!  haha min baklampa fungerade inte så vi köpte en ficklampa på 99cent store och tryckte in som baklyse HAHA klockrent ju! 
Och sen såklart åt vi lite glass på Diddy Riese :)



Kommentarer
Postat av: Mor

Respect! hälsa henne steve är en av mina gamla idoler inte illa åkt moppe med han(försmak av bullit) vad mysigt det verkar vara där,ficklampan var ju som sagt klockren,massa dyra grjer folk har när det går med annat haha!De saknar fantasi!!!

2010-04-01 @ 16:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se