Oscars

Ja nu här i hollywood så håller alla "stars" på att ta sig ut från kodakteatern, bara gatan ner härifrån.
Ganska konstigt att se Oscars, något så stort event så nära en! Det här är ioch för sig 3:e Oscars som jag bott här:) Jag samlade ihop lite bilder från 2008 och från idag när vi var ute och gick. Vi blev "metalldetektorrerade" haha för att gå på gatan haha så komiskt :) haha vi stog iochförsig och kollade efter snipers på taken så amerika har påverkat oss haha! Sen blev vi dyngsura av regnet! När ska regnperioden sluta här ?!

Jag bodde med utsikt precis över Hollywood Blvd. förut så jag fotade från mitt fönster då. Sen lite närmre bilder.



Grattis Sandra Bullock till din Oscars! Äntligen, hon verkar så go och jordnära :) kram från Hollywood News haha:)

Kommentarer
Postat av: Mor

Samma säger jag äntligen fick hon en!Jag försökte vara uppe inatt o se men somnade

2010-03-08 @ 21:29:32
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

hahahah roliga bilder

2010-03-18 @ 03:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se