Warning 4 PINKS!

Efter Malibu tog Emil mig till diddy riese och bjöd mig på glass och brownie! :) Jättegott! Den här gången smygfotade jag hehe ;) Fotade kön också, det är alltid lång kö dit, det här är inte ens hela :)  ...



Som om vi inte fick nog av den kön så överaskade Emil mig och vi åkte till "Pinks" (jag har velat gå dit sen jag flyttade hit men det är alltid så sjuuukt lång kö dit så har aldrig blivit av haha!) Kolla in kön!!! heeelt sjukt, och så är det varje dag! Den går runt hörnet och sen kringelkrokar innan man kommer fram till kassan!
Vi stog i kö i 1 och 1/2 TIMME!!! HAHA helt galet! Tror inte man får höga förväntningar i den kön! haha!

Pinks är jättekänt här i Hollywood för deras korvar som sålts sen 30-talet! Men jag är heeelt chockad! Amerikanarna är ju grundlurade!!! Det var den äckligaste korven vi någonsin ätit!!! -Med eller utan förväntningar (och med eller utan geggan på korven haha) haha men har man väntat så pass länge och betalat $ 3.30 för en liten korv så blir betyget inte bättre haha! Men pommesen var supergoda! :)

Så varning VARNING, om du kommer hit, gå inte dit! Jag LOVAR - IKEA-korvar är 1000 gånger godare!!!

Kommentarer
Postat av: Mor

Men va bra att ni ialla fall var där på Pinks,då har du ju gjort det! det var tider det...5kr på IKEA! vilket bra kort du tog på Emil utanför han passar väldigt bra i MC jacka !Hälsa så gott kram

2010-03-15 @ 11:20:16
Postat av: Hampus

Deras Chili Dog var ju skitgod!

2010-05-15 @ 07:48:20
Postat av: A

god morgon! :)

2010-05-15 @ 08:01:56
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se