Colbie Caillat & Justin Young på Hotel Cafe

Vi åkte ner till Cafe Hotel för att se Justin Young uppträda. Han är även Colbie Caillats guitarist,så så klart hon var där och supporta :)  Justin var riktigt bra! Chill hawaii- musik, (haha han kommer därifrån) nämen groovy singer/songwriter stil :) Det var lätt värt 12 dollar:) Colbie var med och gästade på scen ett par låtar också, de var superbra!

Hotel Cafe var supermysigt, de hade jättefina lampor överallt (fotade såklart:) och jag älskar "brick-wall" så det fotades oxå haha! Vi pratade med Justin, Colbie och t.om. hennes pappa haha! De var supergulliga allihopa!





Colbie Caillat och Sofia! Jag blev tvungen att fota för hon älskar Colbie!





↑ Stackarn hon fick aldrig vara ifred från blixten, hon råkade stå bakom oss när vi fotade senare haha!

Justin Young och Colbie Caillat!









Efter ha sippat på lite vatten (dricker ju inte alkhohol:) så tog vi oss hem i natttrafiken. Den är inte rolig i Hollywood på partykvällar! (Sofia ville gå till Hotel Cafe men jag ville inte frysa på hemvägen haha så vi tog bilen ner:)

Tack för du drog iväg mig Sofia! Jag hade en toppenkväll!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv; Tror det är någon vimmel fotograf som tagit den eftersom det står uppsalavimmel på bilden. Tack detsamma. kram kram

2010-05-16 @ 05:38:57
URL: http://barbiiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni verkar ha haft en toppenkväll!!!

2010-05-16 @ 10:24:55
Postat av: Anonym

Fina bilder,som vanligt men kul känns som man var med !

2010-05-16 @ 10:28:14
Postat av: Anonym

Från en brickwall fantast till en annan puss o kram

2010-05-16 @ 10:30:31
Postat av: I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

yes jag ställde en liten fråga :D

hihi jag förstår att du lyssnade på låten så mkt ,den är grymt bra :D <3

2010-05-16 @ 10:38:39
URL: http://vaniline.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Intressant blogg! =)



sv: ja han gör ju det ;) haha



2010-05-16 @ 11:20:17
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: E M I L I A

sv; Hihi tack för komplimangen! Ja jag får nog dra till med den ursäkten nästa gång ;) fast då finns det nog risk för söndergrillat kött haha…

KRAM

2010-05-16 @ 11:36:56
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: Gabriella

sv: haha ja xD det är askul!

Tack så mycket,hoppas du får en bra vecka du med! =)

2010-05-16 @ 22:52:55
URL: http://gabsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se