Riktigt Lovande!

Ja det ser riktigt lovande ut :) Förutom att jag är supertrött för att jag måste jobba hemmifrån om kvällarna så är det kanon :)

Igår scorade jag musiken till en reklamfilm för en ny mobiltelefon!
Och förra veckan fick jag chansen att göra musiken till reklamen för Xbox!!!
Gaalet! Jättekul!!! :)



Det jobbigaste är nästan att komma på namnen till "the spots" hehe som det så fint heter :)
För de ska nämligen innehålla mina initialer - R.L haha, därav rubriken "Riktigt Lovande" :)

Ja, så jag är helt slut och har knappt tid till att göra annat, men ville titta in på bloggen idag och göra mamma stolt! ;)

Massa kramar från kompositören R.L!

Kommentarer
Postat av: ingrid Larsson

Bra jobbat syster! Du måste skriva och berätta mer sen när du får tid, mejla mig. Puss

2010-09-11 @ 09:23:34
Postat av: Mor

Vilken fyndig replik!! med initialerna.Härligt Ronja,du får se till att sova o vila ordentligt när du kan!!!Å stolt det är jag!!!tycker det är fantastiskt.du har jobbat några veckor på produktion o redan fått göra musik till reklamkontrakt som måste generera enorma pengar,jag menar X-box tex som säljer för miljarder runt hela världen!!!!!Bara det är fantastiskt!Man brukar inte få börja med sådana stora kunder på en gång!! You go girl!!Är såååå stolt över dig kramar mamma <3

2010-09-11 @ 12:23:39
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

jattestold over dig!!!!! ok, sa det forklarar varfor du inte ringer din syrra. Jag vet ju att telefonen fungerar hmph.

2010-09-13 @ 03:45:10
Postat av: Lina

Snygg blogg

2010-09-18 @ 20:30:51
URL: http://cupcakegeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se