Kapten Amerika!

Jaaa! Vad rooligt! Idag har jag varit på Universal Studios och varit statist i storproduktionen "Captain America".
40-tals, wartime Marvel produktion, i samma anda som de andra Marvel... Spindelmannen, Ironman osv.. Jättekul!

Jag kännde mig som en gammal ful tant med världens fulaste gröna kavaj HAHA! Men det gjorde absolut inget, jag var ju inte där för att vara snygg ;) Bara kul att se annorlunda ut :)



Hann sno ett foto efter hair & make-up :)

Är supertrött, sov bara 1 dryg timme om ens det och sen 12 1/2 timmar på set.
Skriver mer sen. Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Big Sis

Vad kul. Hoppas att man får mer såna här rapporter:-)

2011-04-07 @ 09:24:32
Postat av: Carro - C.LUNDSTROM

Tack så mycket! :)

Jag har tyvärr ingen aning vart påslakanet är ifrån eftersom jag fick det i present :/ men jag älskar dom! hehe

2011-04-10 @ 20:35:59
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

Skitkul! Hoppas man far se en glimt av dig i filmen. Annu battre om kvinnliga rollen plotsligt blir din. The right place at the right time....

2011-04-10 @ 23:36:25
Postat av: Anonym

Wow!!!!

2011-04-12 @ 23:31:08
Postat av: mor

Är in o tittar på dig idag igen ....nu i lugn o ro hemma ....så kul kram mamma

2011-04-20 @ 19:24:23
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-20 @ 08:15:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se