Pillow Fight Day!

Jajjemensan! Den Internatiionella "Pillow Fight Day" var idag det. Jag hade ingen aning om att det fanns, men en kompis skulle dit till den som är i LA - på Pershing Square i Downtown- så jag och Emil haka på för att filma lite.

Det var mest hysteriskt och jag gillade inte det riktigt.. för mycket våld för mig haha :) Jag tänkte de skulle va lite på skojj, men de slog mig ashårt i huvudet så har lite ont fortfarande. En fjäder svalde jag också haha!



(Foto från förra året ↑)

Göra "fjäder-ängel" va kul! :)





Såå sjukt mycket fjädrar från allas kuddar!


Hur såg det ut i Stockholm på Sergels Torg och i Göteborg, nån som var där???

Kram



Kommentarer
Postat av: BIG Sis

Vilka härliga bilder och hoppas att fjädern du svalde gör att du går lätt som en fjäder:-)

2011-04-03 @ 10:58:03
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

Borjar du klucka sa ar det nog dags att soka lakarhjalp...lol. Du hittar alltid pa sa roliga saker. Sitter pa nalar for att se vad du hittar pa nasta gang. Puss

2011-04-03 @ 17:51:24
Postat av: Anonym

Underbara bilder!!! Linnea du menar kackla ....antar jag?eftersom Ronja svalde en fjäder

2011-04-04 @ 14:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se