Idag är ingen vanlig dag för idag...

...är det Ronjas födelsedag! :) ... I lördags var det, men känns som den håller på än, för igår så fick jag värsta födelsedagspresent-duschkrämen av butikskedjan Sephora - Helt gratis, och har aldrig ens spenderat en enda dollar där haha!  - Därför man ska skriva upp sig som medlem överallt :)
Och idag så fick jag massa cupcakes på jobbet! Visste att jag inte skulla orka äta alla själv så jag gav en till vakten på Raffes (matbutik) och en till en hemlös som satt utanför.

Själva födelsedags dagen var jättemysig. Den började redan på natten innan då Emil bakat mini kladdkakor, MUMS! Och sen på morgonen smällde han smällare och kom sjungandes med frukost på sängen :) (som tur var så låg jag redan vaken, helt ivrig haha, annars hade jag nog skrämts ihjäl smällaren:) Sen fick jag massa presenter som absolut skulle öppnas på en gång :)



Jättesöta trosor fick jag av Emil  Haha, han hade involverat hela butiken för at hitta rätt. De tyckte att han var världens bästa pojkvän när han kom in där i sin motorcykeljacka och skulle ha ett par kärlekstrosor till flickvännen sin :)



Sen fick jag ett par jättefina örhängen av mor och massa plick plock som Emil visste jag ville ha, jag fick bla. min egna lilla lila stapler haha jag tjatade om den hela dagen för den var så söt! (Behöver till när jag häftar ihop min resume med mitt headshot.) Och älskling prickade mitt i prick med ett presentkort på BLICK - Konstnärshandeln :) Jaaa nu kan jag gå lös bland glitter, målafärg och pennor!



(ÄÄlskar grindarna! ↑ :)
Dagen fortsatte med spöregn och blixtrande haha, KALLT var det (därför jag inte ser så glad ut haha hatar att frysa!) men glad blev jag på McDonalds :) Jag skulle ju absolut ha min picnick så vi åkte iväg till min favorit - McDonalds och köpte varm choklad, milkshake och äppelpaj och vidare mot Griffith Park...

Tanka behövde vi, men såklart så var bensinmacken "Out of Gas" HAHA hur ofta händer det?! Haha! Så då fick vi dra till nästa och såklart så hoppar vi till, då LA's gator inte är så jämna...så milkshaken välter och chokladen ut över Emils rygg haha han märkte ingenting -det regnade ju redan haha! Men "picknicken" fick jag haha.. om än inomhus :)

PIZZA fick såklart avsluta dagen! Det gick inte heller så smidigt... haha vi beställde hem och väntade..och väntade.. Efter 2 samtal till pizzerian och 2 1/2 timme senare så kom den äntligen, men det var det värt för vi fick $10 som plåster på såren av pizzerian! :)

Haha, inte den mest tursamaste födelsedagen men myyysig! Tack äskling för den blev så bra! ‹3

Kram från 26 - åringen!



Kommentarer
Postat av: Ingrid

låter som en mysig födelsedag trots allt! Härligt med överraskningar och presenter, din Emil är allt bra go:)



Puss och kram min älskade lillasyster!

2011-02-22 @ 08:37:53
Postat av: BIG Sis

Vad mysigt det lät ändå och du får hälsa Emil att han verkar ha gjort ett bra jobb med att fira dig.

Massor av pussar till dig

2011-02-22 @ 10:30:21
Postat av: Mor

Lät som en helt gosig födeledag i alla fall!!!O kulig bild där med dig i sängen! Fin bild där med grindarna o dig också ..som du vet en av alla grejer vi har gemensamt också kärleken till sådana grindar ....Å du jättesnygg i vanlig ordning...fin prickig historia ....Hälsa Emil också han är ju go Puss o kram Mamma

2011-02-22 @ 16:25:57
Postat av: Mor

Vad härligt du delade med dig av cupcakesen!!!Mysiga presenter också ....skapa ....kram

2011-02-22 @ 16:30:16
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

Nejmen vad mysig fodelsedag. Hoppas att det blir battte och battre for varje ar som gar. Emil e riktigt duktig med att fixa till det maste jag saga.

Pussar och kramar till er bada

2011-02-23 @ 02:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se