Kändismingel i Vax ;)

Haha jaa, jag och Emil var ute och promenerade härom helgen (hinner ju aldrig blogga:) då vi stötte på en gammal klasskompis till mig. Jag kände knappt igen han, (hade långt hår förut och nu kort:) men han ropade som tur var :)
Han jobbade på Madame Tussauds och var så himla gullig att han fixade in oss!

Vi hade askul när vi minglade omkring bland vaxdockorna haha! Det trodde jag aldrig, men det var så kul att gå omkring och dryga sig hehe :)











HAHA Emil ska betala av maffian pa credit! ;)



Mötte spindelmannen gjorde vi också! Askul hade vil!
Massa kramar!


Kommentarer
Postat av: Big Sis

Vilka härliga bilder

2011-02-06 @ 23:34:32
Postat av: bizzybEE

AwsomE, mer roligheter !!

2011-02-07 @ 07:56:13
URL: http://lafamilla.se
Postat av: Mor

Åh vad mysigt!!! Vilka härliga bilder kul!!!Vilken mysig outfit du har på dig också Ronja snyggt....verkar urkul att mingla runt där:-D Extra mysigt när ni blev bjudna in där! Kram

2011-02-07 @ 10:41:05
Postat av: ingrid

Ser jätte kul ut! Och snygg kjol:)



puss!

2011-02-07 @ 11:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se