LA Art Walk

LA Art Walk! Det var grejer det! :) Jag har velat gå på det hur länge som helst men har bara inte blivit av.. förrän nu!

En gång i månaden så är det liv i luckan nere i downtown - som annars är heelt grått och trist och typ deprimerande - då fullt av gallerier håller kvällsöppet och det kryllar av konstintresserade längs gatorna. Superkul var det! Jag åkte dit med min kompis Patrick och vi gick omkring i massa gallerier och skådade hehe en heeel del olika konsverk... eeh konsverk och konstverk var ju inte riktigt allt.. men allt var ballt iallfall :)

Det var DJ's på nästan alla ställen och live band, musiker på gatorna och om inte det så var det enorma högtalare som lockade en! Grymt var det, allt var såå levande på något sätt, jag kände mig som att jag gick omkring i Brasilien :)



Här hade dom typ disco haha och en massa foodtrucks. Jättemysigt!



Jag och Patrick! ...Med den fina sjalen jag fick i julklapp av syrran :) Love it!
(jag brännde mig lite i solen på dagen, därför jag ser lite rödfläckig ut hehe)



Kvällens grymmaste skapelse hehe var ju helt klart läskedrycken Toronja!
När jag hade svårt att bestämma mig vilken av alla 15 olika smaker man skulle få som sample, så talade ju denna dryck bokstavligen till mig haha! To Ronja!

Helt stört kul, hela kvällen var ju gjord och jag blev så exalterad att de som jobbade där kommer nog alltid tänka på "den där överlyckliga tjejen" när de dricker Toronja haha!
Det betyder tydligen grapefrukt på spanska...komiskt, jag som verkligen inte gillar grapefrukt.. men läsken var jättegod smakade typ som sprite bara :)

Har vi Toronja i sverige tro ?! :)



Kommentarer
Postat av: Mor

Va kul.....skulle gärna varit med!!! To Ronja ...Har inte sett här hemma....någon annan kanske har det? Vilken kul grej!!! Ni verkar ha haft det mysigt ....kul att få hänga med lite KRAM

2011-02-13 @ 13:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se