Oscars 2011!

Just nu pågår Oscars Galan -Eller som man oftast säger här "The Academy Awards" :) - bara ett par gator ifrån mig! Det är lite surrealistiskt att man bor så pass nära värsta ståhejjet ;) Hehe typ vad jag skrev förra året också, men går man utanför dörren så är det sånt kaos fullt med poliser och avspärrningar! Härom kvällen så kom knappt Emil hem för att gatorna är bevakade omkring oss, och han åkte inte ens...han fick inte ens GÅ på gatan! Idag har de öppnat upp gatorna så alla turister kan trycka kamerorna upp mot staketen de har spärrat av med... ;)

Jag har varit sjuk hela helgen men vi tog oss ändå ut på en liten promenix längs kvarteret :)



Oscars statyetten välkomnar på röda mattan... och poliserna gängar ihop sig :)



Limo kör upp till vänster, men ingen kliver ur...publiken suckar av besvikelse ;)



Här är under kommentator /gossip hörnan :) där de tittar ner på inkommande gäster

Det såg i princip ut som förra och förrförra året, förutom att de inte hade en massa plast-tält uppe. I år hade de tur kändisarna i sina vackra klänningar och smokings - regnet kom i Fredags istället ;)

...Och samma metalldetektorer som förra året fick vi erfara, men det var bara kul - ja förutom snubben framför oss som sparkade iväg en sax ut i gatan innan han skulle bli visiterad... eeeh lite suspekt..?! Tur att saxen höll sig kvar på marken HAHA alltid kul med event! :)

Godnattkramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnattkramar tillbax!!! vad mysigt då var du där när jag satt hemma inatt o kollade på nästan hela galan....nedanför där Gossipbåset som jag såg kommentatorerna ifrån ....du kom riktigt nära ska jag säga !!!Vad stod du på på några av bilderna var du högre upp än de framför....väntar faktiskt på en inbjudan om några år ...precis som Bella skrev Kram<3

2011-02-28 @ 13:26:42
Postat av: linnea

Vad ballt! Sjalvklart skryter jag ju over att min lillsyrra var dar och sag the red carpet. Vi far slass om biljetter nar du far din Oscar. Far inte glomma bort Sess i tacktalet, som jag gjorde vid mitt brollop

2011-02-28 @ 19:04:05
Postat av: Linnea

Åh vilken fin blogg!

2011-03-04 @ 19:30:50
URL: http://ssmultrons.blogg.se/
Postat av: Linnea

SV: tack så mycket!

2011-03-04 @ 23:02:15
URL: http://ssmultrons.blogg.se/
Postat av: Hemmakatten

Vilken upplevelse att bo i LA. Blir lite avundsjuk faktiskt ;) Hoppas du njuter av upplevelsen, även om jag kan tänka mig att det är slitsamt och mycket jobb innan man får ett "break". Snygga bilder på IMDB.com. Du ser ut som en stjärna! :)

2011-04-13 @ 13:37:20
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se