Super Mario som ung! :)

Ja, idag har jag varit hemma och pysslat :) Sååå skönt att inte jobba 5 dagar i veckan... alltså vem är det som har bestämt att man ska göra det - jobba 5 dagar och ledigt 2!? Helt stört ju! Nej 2-3 dagar i veckan är perfekt, då kan man jobba med annat hemifrån :)

Idag jobbade jag lite på min Super Mario teckning som jag inte hunnit göra klart förrän nu :) JIppie! "Duruntuntun tururunturun Duru dunturuntunDUN" -Mario låten haha ;)
Min blev lite rundare och gulligare, ser yngre ut haha...javisst, en yngre Super Mario! :)



Step By Step.. ooh Baby! (Haha New Kids On The Block låt... nån som kommer ihåg dom?! :)


När jag väl tyckte jag var klar med teckningen så var det för mörkt för att fota så jag fick låna Emils nya scanner :)
- Därför det ser lite skarpt ut under armen t.ex. :)
- Plus att det här är på vanligt skiss /ritpapper och det funkar inte lika bra ihop med mina pennor, men hade inte "non-bleed" papper då.
Jag får fota mer i dagsljus sen! :)

Älskar att vara kreativ!
Om än idag så visste jag inte riktigt vart jag skulle börja, har så många projekt på gång :)


Kram sålänge!





Kommentarer
Postat av: Ingrid

du är så jäkla duktig Ronja! Härligt med kreativa dagar. Och självklart minns jag Nkotb!!:)

2011-02-25 @ 10:41:08
Postat av: Mor

Oh så bra!!!! Instämmer med syrran....så klart!!!Säger det samma klart man kommer ihåg dem!!! Men måste säga igen fantastisk bild av Mario ...men hur kom det sig att du målade han?blev nyfiken på tanken...lite barndomsnostalgi? Härligt med kreativitetsdagar! o mycket projekt Härligt<3 kram

2011-02-25 @ 11:58:25
Postat av: linnea

Jag ar SUPERIMPAD!!!!! snacka om talang. Stormdiggar den. Gillar att du visade stegvis utveckling. Vill se mera projekt upplagda :). Men vem kommer ihag Herrey's da?

Puss

2011-02-25 @ 16:16:17
Postat av: Anonym

Jag ar SUPERIMPAD!!!!! snacka om talang. Stormdiggar den. Gillar att du visade stegvis utveckling. Vill se mera projekt upplagda :). Men vem kommer ihag Herrey's da?

Puss

2011-02-25 @ 16:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se