Best Friends Forever!

Jaa det hoppas jag! Att jag och mina mina guldklimpar till vänner kommer att vara! Idag har jag inte hunnit göra mycket annat än att prata på Skype med dom :) De satt uppe sent på kvällen och ringde när jag för en gångs skull hade Skype på. Och mamma hann jag med också :)

Hannah var den tredje klimpen som saknades, men hon får vara med på bilden nedan ;)
Tänker på er när jag ser dennna bild såklart! (Nu har visseligen J färgat håret, men det räknas inte;)

Judith, Hannah och Modde:
(Jag - moraltanten, som vinkar i bakgrunden haha!)





HAHAHA döden i bakgrunden?! ;)

Massa kramar på er, saknar er!


Kommentarer
Postat av: Brandith

Gulle! Puss!

2011-03-17 @ 11:04:10
Postat av: Mor

Oh vad mysigt hej på er tjejer!!!! Mysigt skypa igår <3 Kram mamma

2011-03-17 @ 11:40:43
Postat av: hannah

VA KUl!! ja blir helt tårögd!!! ahhhwwww!!! xxxxx

2011-03-25 @ 19:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se