En typisk Hollywood Lägenhet!

Idag regnar det som att hela taket kommer ramla in! (Och vi bor på översta våningen så jag var lite skraj under natten ;) Och sen är det LA Maraton här ute på gatorna, så instängda är vi allt :) Men stackars de som ska springa i ösregnet!

Det blir inne - mysa dag idag, då passar det ju med lite lägenhetsbilder som har önskats.
(Emil fick vara med och posa lite :)

En typisk HOLLYWOOD LÄGENHET
:



Vi bor i ett gammalt spanskt hus, urmysigt! (Spanskt hus eller inte, lägenheterna brukar se ungefär likadana ut, men våran lägenhet har ganska hög standard för att vara i Hollywood. Ojojoj, badrummet där jag bodde förut alltså... Nej glimm och glamm får bara de rika ;)



Emil i sovrummet /vardagsrummet
Emil på kontoret ;) (Haha allt är ju samma rum men vi brukar säga att han går in på kontoret)



Bakom Emil är min lilla installation hehe, med mina "Knopp-konsverk" jag målat (den gröna och gula :)
Här ser man även en typisk "Hollywood utsikt" - tak och paraboler.. och palmer :)  (Fotat en annan dag)





Emil i köket (också samma rum som resten bara liten "utbuktning")
"Matsalen" med bordet vi sprayade gult :) och lilla hallen, jag älskar valvet!



När badrummet inte är så vackert får man piffa upp med lite färg! :)



Igår, lördagskvällen ängnades åt en promenad till 99 cent-store, Target och slutligen Rite-Aid, då vi var på jakt efter en sug propp - "Plunger" lärde vi oss att det hette, haha! Så komiskt, där stog vi i kön med en sugpropp i handen mitt bland uppklädda partyglada :) Vårt - Emils - Lördagsnöje blev 2 timmar i badrummet och försöka fixa handfatet, som vägrade ge sig... var som att en hel rabatt bodde i rören, var bara massa jord som kom upp haha!



Avslutar med min favvo del av hemmet :) Mina gulsprayade hängare med alla fina kort och halsband från mamma :)

Nu ska vi spela lite kort!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mor

Neej vad roligt att se!! Oh vad fint o mysigt ni gjort i "alla rummen"....jag har ju sett ritningarna men var jättekul se foton!!!! kram mamma

2011-03-21 @ 11:10:06
Postat av: sofia

Heeey!

snygg sangstomme! Vart har du hittat den? San vill jag ha!!

2011-03-21 @ 23:34:14
URL: http://iamfeelingfree.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Ser jätte mysigt ut! Ni har piffat till ordentligt och det ser riktigt hemtrevligt ut:) puss

2011-03-23 @ 06:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se