Saddle Ranch!

I Lördags så var vi på haket Saddle Ranch som ligger på Sunset Strip. Vår kompis Eric fyllde år så vi skulle hänga lite. Det var första gången jag var där på Saddle Ranch, det e värsta turistfällan med dyra ribs och en tjur man kan rida på i mitten haha... jag gilla det!

Jag och Emil ♥






Nån man som kämpar för att hålla sig kvar på tjuren, massa TV skärmar med skön cowboymusik ;) Och Eric & Stacey! (Vill inte lägga upp för mkt på andra än mig o Emil...man kanske blir stämd då! ;) )

Jag var inte så hungrig (plus att det inte var så billigt:) så jag sippa på vatten och mättades av sällskapet istället :) Men ingen orkade ju äta upp så jag fick mig en smaskig måltid iallafall haha! Och så fick vi en gratis MEGA sockervadd som jag roade mig med hela kvällen haha!



Den var aasstor men det lyckades ändå bli över till mig att ta med ut vidare på Sunset Strip efter hehe ;)
MEGA sockervadden Före och Efter! ;)





Jag är ju som en liten flicka ibland haha! Sockervadd och fota fota fota :)

Söta kramar!





Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kul det verkade! Och vad fin du är, som alltid:) Skorna var ju riktigt snygga!



puss

2011-03-29 @ 11:51:49
Postat av: Anonym

Härligt! Du är ju som en sockervadd hela du :-)Coolt kort med muschen...verkar varit en mysig kväll

2011-03-29 @ 11:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se