Exit 19 på Culver Studios

Trött! :) Idag har jag jobbat som statist i Culver City på "Culver Studios". Jättekul med nya människor och coolt set! Det är en ny crime/dramaserie som ska gå på Lifetime, "Exit 19" eller "The Protector" ska den heta. Med Ally Walker som huvudroll (höger) och Tisha Campell - Martin (Vänster) mfl.. Alla var supertrevliga! Man får såklart inte fota på set, men hittade denna bild från kontoret där vi var:





Vet inte om serien kommer till sverige.. men om den gör det, håll utkik efter tjejen med den FULASTE tröjan haha! ;)

Vad är det frågan om?! Hade de samma kläder som när jag gjorde "Captain America" eller haha.. typ dåligt 40 tals material, helt obekvämt och konstigt. Ja, mest materialet som känndes fel. Blev tvungen att föreviga minnet...men faktiskt så ser tröjan bättre ut på bild, plus att jag matchar toalettfärgerna haha!

Nu måste jag sova, ska tillbaka imorgon också :)

Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: mor

Oh vad kul!!! Jag tycker det var en snygg tröja jag, men misstänker att det var det där materialet som jag också hatar....men du vad det matchar toaväggen haha!!Break a leg imorgon då KRAM

2011-05-12 @ 09:17:08
Postat av: Ingrid

Så roligt Ronja! Och det spelar ingen roll om tröjan e ful, du är ju snygg i allt! Lycka till kära syster

2011-05-12 @ 10:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se