Cake Perry :)

Hela helgen har jag trånat efter dessert haha! Det enda jag tjatat om. Hur kommer det sig att vi tjejer är så försjust i sötsaker?! Emil sa "Varför kan du inte dyrka mat istället" Haha! Det är ju något speciellt med dessert, glass, bakelser osv.. det är lyxigt och fint :)

Vi hade glass i frysen så en kväll varvade jag det med vindruvor, supergott, men det var inte riktigt det jag var ute efter, jag ville mer ha någon slags fin dessert hmm jag kunde inte riktigt beskriva vad jag ville ha heller :)
Så igårkväll/ natt så kommer våra rumskompisar hem med rester från en födelsedagstårta! JAAA! Jag blev så lycklig, tack för det! Den var inte så god (amerikanskt e ju inte det) men det var suuperfin, och det var ju precis det jag ville ha!
HAHAHA är inte tjejer underliga ibland haha! Den här tårtbiten ser ju iallafall så fantastisk ut att man blir lycklig!



Snart ska vi ut i solen på promenad, väntar på att Emil ska öva klart guitar. Han ska på audition för Katy Perry imorgon! Håll tummarna! Jag är så stolt över honom, han är bäst! Ha en kakebar dag! haha :)

Kommentarer
Postat av: Mor

WoWWOW vilken tårtbit men jag vet vad du menar ,ofta ser det så gott ut amerikanskt,men smakar inte lika läckert!

2010-04-27 @ 14:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se