FilterGlassparty ;)

Godmorgon! haha! igår när Emil kom hem på kvällen så hade han köpt en present till mig, jättegulligt! Jag fick ett nytt oljefilter till den nya motorcykeln!!! haha superbra, slipper jag köpa det:) tack för det baby!
Sen blev vi sugna på glass så han var så söt och åkte iväg för att köpa lite... lite haha han kom tillbaka med allt detta! haha men älskar man glass så gör man... plus är det REA så är det REA haha!!!''



Nu ska vi iväg till H&M och kolla in grejer jag tittat på på internet hela morgonen :)
Oj vad jag är svag för reklam alltså haha! kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

josses det dar skulle ta mig ett helt ar att ata...hahhahhaha

2010-04-02 @ 04:19:28
Postat av: Mor

klart e det rea så är det!!!! kram modern

2010-04-03 @ 02:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se