GLEE audition!

Haha jaa det har jag sysslat med hela dagen! En online audition för att vara med i Tv showen Glee! Det har varit jättekul, men oxå massa tekniskt krångel med Glee-sidan, uppladdning osv... Jag citerar min kära pojkvän "Man har kunnat göra det här i 10 år, varför funkar det inte?!" HAHA klockrent!
Iallafall jag skulle göra en "presentationsvideo" där jag berättar om mig själv hahahahaha allt gick bra men nånting måste ha blivit fel när den laddades upp haha för det blev "kalleankaröst" och det går inte att ändra HAHA, men jag tyckte det var roligare än orginalet HAHA!!! Och sen såklart sjöng jag:) Amy Winehouse "Rehab" :) 

Nu behöver jag bara era röster och "guldstjärnor" på myspace för att gå vidare :)
Tack och kram!




Kommentarer
Postat av: Mor

som du ju vet är guldstjärnan redan given,men helt klockren sång,jag håller alla tummar Glee behöver dig!

2010-04-11 @ 23:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se