Mys Fika

Skrev igår men det funkade inte att lägga upp... så iigår så var jag och mys fika med min (rums) kompis Sofia. Jättemysigt ställe, "Lyric Cafe" och låg borta i Silver Lake. Vi tog med oss varsin dator och satt och fipplade. Jag skrev lite på min bok:) Kunde inte riktigt koncentrera mig för det flög så mycket damm och löv på min dator haha fick lyfta på tangenter för att plocka ut skräp haha!
Fina Sofia med sin special kaffe och nyttiga muffins:)



Jag var hungrig så jag beställde dagens soppa, nyttigt men framförallt BILLIGAST!
haha soppa e alltid bra och billigt;)



Kram,kram nu ska jag ta vara på dan,dan :)

Kommentarer
Postat av: Ingsan

Vad fin du är Ronja, som alltid! puss!

2010-05-01 @ 14:41:29
Postat av: Ronja

Tack syster! Vad gulligt:) puss!

2010-05-01 @ 21:14:49
URL: http://laronja.blogg.se/
Postat av: Mor

Instämmer med syrran !kul att du o Sofia tog tjejfika hälsa + Ella o Emil också!Kramar i mängd från mor

2010-05-02 @ 12:06:59
Postat av: Anonym

Hej gumman vilken fin blogg du har puss , jag har kp en ny Ipod idag ! kram ängeln från molnet bella :)

2010-05-09 @ 06:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se