Nya Yrken?!

Godmorgon! ... eftermiddag:) jag har ju förträngt att berätta om Emils massproducering av T-shirtar haha! Dom e klockrena, supersnygga det enda är att han sover ju inte längre haha nämen han är helt inne i textilbranchen nu alltså haha! Jag som alltid älskat och hålla på med tryck, färg, konst osv tröttnade efter 2 T-shirts haha! Emil är en kämpe och åker till konstnärshandeln varje dag nu haha!

Själv är jag helt inne i min bok, skrev klart kapitel 2 igår och ska nog fortsätta på 3:an idag :) Så stolt över mig själv, känner mig som värsta författaren i nån film som sitter uppe i nån stuga och skriver för att få lugn och ro haha! Nu sitter jag ju hemma i våran gula soffa för att få ro. När mina rumskompisar kom hem igår sa dom " Har du suttit där sen igår" haha nästan:) 
Ja, jag goch Emil kanske skulle satsa på nya yrken haha! Iallafall tycker jag att man ska hålla på med allt man kan sålänge man kan! :) kram sålänge, nu till kapitel 3!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du får en mysig helg!

2010-04-17 @ 14:03:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Tack! Är allt bra??

2010-04-17 @ 23:46:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Mor

Skojfriskt men ni är ju konstnärssjälar!vad glad jag är att du skriver!!!!!

2010-04-21 @ 21:44:10
Postat av: Mor

Vad e detta väntar på bloggnytt,skoja kul att du är inne i skrivandet!men nu får man vänta ska jag säga .Hälsa Ella... kram mamma

2010-04-23 @ 14:17:58
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

du far skriva fardigt boken och blir popular forfattare har sa slipper du nog problem med att soka jobbvisum nasta ar...hahaha.

och jag ser Emil framfor mig med t-shirtar som ligger i vikta hogar omkring honom. Kanske borde outsource it till Indien...hahahha

2010-04-25 @ 07:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se