Påsk i efterhand:)

GLAD PÅSK i efterhand haha! Jag har ju varit så upptagen med annat så jag hann inte riktigt lägga upp bilderna, men eftersom jag redan gjort montagen så e det ju klart att de ska upp! :)
Vi firade påsk med mat och äggmålning (ritning:) uppe på taket med grillad lax.

Jag och Emil med ägget jag målade...ritade, och vi på ägget också :)
Våra rumskompisar Sofia och Fredrik och sen jag med min vitachokladkaka MUMS!



Sen blev det amerikanskt firande med avancerad äggmålning haha kolla den understa bilden!



kramkram!

Kommentarer
Postat av: Mor

Underbara bilder som vanligt,vackra ägg o vackert folk!

2010-04-11 @ 23:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se