Rökfri värld?

Idag var jag och Emil ute på utflykt... till IKEA :) De hade nämligen special denna helg!
Köttbulletallrik för 1 dollar! (då snackar vi 10 köttbullar med mos och lingonsylt t.om!) Det hade jag råd att bjuda honom på haha (han bjuder på pizza för 17 dollar haha) men det e ju tanken som räknas ;)
När vi kommer ut från IKEA och sätter oss på en bänk för att avnjuta en supergod glass jag fick av Emil (Tack älskling:)
så ser vi denna skylt:



Jättebra!!! men konstig placering och förmodligen den enda i hela området (?)
Det har tagit oss 3 år att skymta denna skylt, men häftigt!
Tänk om hela Söder var rökfritt! Eller om det stog skyltar i T-Centralen "Rökfritt i Centrala Stockholm"
Eller varför inte ett helt rökfri värld?! :)

Kommentarer
Postat av: Mor

Bäst jag håller mig från downtown burbank!!!! ganska häftigt faktiskt,det är som när jag var i västindien kommer du ihåg,skylt ungefär som en hållplatsskyllt där det stog att det var drogfrizon!och så en liten gulstrecksruta brevid

2010-04-27 @ 14:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se