Slösa!

Haha! Hej svej! Jag var ju iväg till H&M häromdagen för jag blev sugen på deras "garden collection". Emil skjutsade mig ner till Beverly Center och drog iväg för att lämna mig själv i shoppingvärlden haha! 3 timmar senare kom han tillbaka och hämtade mig, vilket var lyckat! Jag hann med hela H&M! :) Därför jag alltid går själv, finns ju inte ens nån tjej som vill sega som jag haha! En affär på 3 timmar haha! Men då hann jag besöka omklädningsrummet 2 gånger med väldigt mycket kläder :)

Jag provade nästan hela garden collection här var mina favoriter, den översta varlite dyr, 50 dollar, inte oooh superdrt för en sån fin klänning men... :)



Det blev lite mörka bilder i omklädningsrummet så jag ville ta med under, hur färglad den ser ut egentligen:)



Den blev det! Jättesöt!
Gillade hela collectionen men det blev denna och ett par jeans jag fick billigare:) 19 dollar bara:)
AAA har inte spenderat såhär mycket pengar sedan högstdiet haha typ 400 kr haha (jag vet jag e snåål haha)
Påskbilderna kommer sen! kramkram!


Kommentarer
Postat av: Mor

Vilken fin klänning!En riktig Ronja dress läckert

2010-04-11 @ 23:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se