Trillingar?!

Jag har verkligen suttit i soffan heeeeeela dagen idag haha, klockan är nu 10 över 10 och här sitter jag fortfarande i pyjamas...eller pyjamas och pyjamas, mina sköna sovkläder jag haft sen jag var runt 12...kanske ännu äldre haha mjukisarna hade jag på gympan kommer jag ihåg:) jag älskar dom!
Jag vaknade imorse med en story i huvudet! Jag älskar verkligen att ha lov, att frånvaron av skolan äntligen ger mig frihet! Jag satte mig i soffan och började skriva och tog mig inte upp härifrån haha!

Det är/var mina syrrors födelsedag idag GRATTIS! så jag tog tillängnade såklart en paus till dom :) Känt mig lite som dom idag, när jag suttit och skrivit för dom läste alltid och hade glasögon...inte för jag haft det idag, men jag känner mig ju som en författare och det förknippas ju med glasögon haha! Iallafall här kommer ett litet collage på mig som författare haha och tvilling syrrorna! HAHA jag ser heelt galen ut! Men den bjuder jag på :) Liv till vänster Linnea till Höger, förutom där jag skrivit...eller jag är hehe klart jag ville vara med på ett hörn... eller två ;)

Trillingar?!




Kommentarer
Postat av: Mor

Vilket underbart collage!!! helt suveränt!!!

2010-04-01 @ 15:38:33
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

Jattelackert aven om mitt har inte var utborstat dagen efter brollopet. Var ju varldens naste. Vad lackert. Man ser ju faktiskt att vi ar syrror. tackar tacker for att elaka storasyrrorna fick vara med pa en horna. Puss och kram

2010-04-02 @ 04:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se