Vilken underbar dag!

Den har inte ens varit en men det är varmt i luften och jag är påklädd innan 2 haha;) Har inte tid att klä om när jag e helt inne i min bok:) Superkul!

Dagen började så bra redan i natt när våra kära grannar ropade på oss från balkongen och han gav oss en grilltallrik! Mums! Kycklingspett, grillad majskolv mm. Tack för det! :)

(Jag förtränger den extremt dåliga filmen vi såg igår haha "Cop Out" med Bruce Willis den får en HALV ronja sol av 5!)
®/2

Nä nu ska jag ringa mor min! Och sen mysa med min kära pojkvän:)
Ha en underbar dag du med! Kram



Här är en underbar bild från när vi var i Puerto Rico!

Kommentarer
Postat av: Mor

oh shit sån go bild som går till hjärtat!!!

goa bilder med baket också!!!!!!

2010-04-21 @ 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se