48 h Film Contest!

Hallå hej! I helgen så pågick och avslutades 48 hour film contest som jag tog del av :)
Vi var och spelade in i Venice beach hela dagen så trötta var vi allihopa allihopa :) (Jättetrött nu med haha)

Kl. 7 på Fredagskvällen så delas det ut kategorier till alla lag (jag var med i Venice Beach laget) och därefter skrivs manuset (blev klart 3 på natten som jag låg och läste från min mobil i sängen:) kl.6 på lördagmorgon var det calltime för crew och vi skådisar kom kl. 8. Filma hela lördagen, klippa och editera söndagen och lämna in senast kl. 7 på söndagkvällen. Filmerna visas på biografer runt om i landet (världen eftersom hela klotet är med och tävlar) och en vinnare utses att tävla mot övriga vinnare runtom i världen! Vinnarlagets film visas på Cannes filmfestival!
Det är det som kallas 48 hour film contest!

Diggar denna bild supermycket! Klockren!
Jag som 80-tals dansare med Tracy som "Grandma-convict" haha!
Craazzzy! :)





Lite cast&crew. Heeelt trötta!

Jag får "my hair done" HAHA ;) Glammigt med alla kartonger och bråte i bakrunden ;) hehe :)



Galen komedifilm om tummbrottning haha, riktigt djupt ;) Men erfarenhet och jag träffade massa jyssta personer OCH jag är överlycklig för min credit - IMDB!!! YEEEY! :)

THANK YOU "Out On A Limb Pictures team"!!!

Kramar sålänge!

Kommentarer
Postat av: Mor

Vilket tufft program !!!Men så kul!!!Kul se lite bilder från detta kramar mamma

2010-08-17 @ 11:55:22
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

lattjo! En annan kommer ihag gamla tider av teater kurs pa kulturama...lol. Det var intensivt och botade mig fran att nagonsin vilja halla pa med skadespeleri...hahaha jattekul att du gjorde det har. Lycka till!

2010-08-18 @ 04:27:11
Postat av: HelloNicki

Söt :)

2010-08-20 @ 08:53:48
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Anonym

ser kul ut!!! hannah

2010-08-21 @ 13:02:44
Postat av: Sanna

hej hej! Halkade in här i min jakt på svenskar i L.A. bloggar och måste bara höra om tjejen som stylar dig på bilden heter Kari? Jag har pluggat teater med henne på Santa Monica College :) Världen är liten ibland! Ha det bra!

2010-08-31 @ 21:17:58
URL: http://www.by-sanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se