Besatt!

Haha ja, jag är helt besatt.. av mig själv haha nämen av bilderna på mig själv. I en vecka har jag suttit med headshotsen för att sålla ut, ner till topp 10 som blev topp 20 istället ;)

Jag har knappt gjort något annat (svårt för beslut:) men tog en paus för att gå på en screening... förhandsvisning på svenska ja jusste ;) av "Twelve" tillsammans med en kompis. Haha vi skulle ha kommit tidigare för det var heelt överbokat så vi kom inte in, men det gjorde inget, jag hade mycket roligare än att gå på bio haha..
Jag och Patrick gick bara runt i en liten design affär i säkert 2 timmar och babblade om allt från träslag till hur man kan få el genom två potatisar haha! Så sjuukt kul sen på en mataffär med gratis provsmak haha och mer prat... helt galet, hur 4 timmar flög iväg haha!

Iallfall tillbaka till bilderna :) Nu är jag äntligen klar med färger, retuchering osv... på mina topp 20.
Jag har varit jättenoga med att ha skärpa på ögonen, vilket Sofia verkligen lyckades med! Kolla den inzoomade bilden, man ser liksom Sofia och t.om hennes mamma som höll upp reflektorn. Och det här är dessutom sämre kvalitet bild (en Png.-bild) alltså jag fotade skärmen med datorn när jag jobbade i photoshop! Snacka om skärpa!



Nu kommer det svåraste - att sålla ut till 1 enda!

Wish me luck ;)



Ps. Knät är mycket bättre, igår kunde jag gå upp för trappsteg! :) Nu är det mest blåmärken och skrapsår kvar :) DS.




Kommentarer
Postat av: ingrid Larsson

Otroligt vacker bild! Hela du e ju snygg så det vore ju konstigt om bilderna hade blivit fula:) Saknar dig och ditt härliga skratt! puss puss

2010-08-07 @ 10:15:38
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

jattelacker bild :)

2010-08-07 @ 19:53:09
Postat av: Mor

Du har öga för det där haha Vilken fin bild!!! Skönt höra knät är bättre:-)) önskar lycka till med sorteringen (vet ju hur det är)Lägg in magkänslan i sorteringen,är ju antagligen superbilder allihop så ta en bara,kram mor

2010-08-09 @ 10:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se