HAPPY FRIDAY!!!

Happy Friday! Jaa lite i efterskott haha men jag älskar fedagar! Igår var verkligen happy friday :) Jag älskar mitt jobb! Nu har jag kommit in mer i "ekorrehjulet" haha men jobbigt att jag somnar varje kväll vid 9!

Jag jobbar i världens coolaste byggnad med massa jyssta musiker, kan knappt ha det bättre! ...Jo, uppe på vita duken ;)

Mutato Muzika!







Nästan all interiör går i samma gröna färg som byggnaden, jättecoolt! Och kolla in bordet med cykeldäck till "ben" :) Haft en supervecka! Organiserat i den nya studion, rullat kablar som jag älskar haha och massa kul!

Idag får vi se vad som hitts på :)
Kram sålänge!





Kommentarer
Postat av: Mor

ÅÅÅÅÅ vilken cool byggnad o interiör!!!!ÅÅÅ vad glad jag blev...höra att du trivs!!!!!!!!!!!!!!!HAKUNA MUTATA I MUTATO MUZIKA studios Ronja hjärtat kramar Mamma din (Vad kul o se hur det ser ut på jobbet)

2010-08-21 @ 20:59:34
Postat av: Mor

HAKUNA MATATA var det nog kom jag på,men spelar roll/inga bekymmer...kram

2010-08-21 @ 21:13:53
Postat av: hannah

vart är det du jobbar???

2010-08-23 @ 12:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se