Längtar till pensionen...

Haha ja guuvad jag längtar tills jag går i pension... sitta och mysa, ingen stress :)
Jag är uppenbarligen inte menad att jobba 9-5 jobb haha vilket jag alltid vetat, bara så länge sen som jag jobbade heltid att jag förträngt haha!
Men oj vad det känns starkt nu. Känner mig så instängd och som att min frihet inte finns kvar. Jag MÅSTE vara kreativ!

Jag trivs jättebra på jobbet, är jättetacksam och det passar mig perfekt, det är inte det... oförklarligt... bara en kreativ själ som förstår till fullo skulle jag tro.

Det är det här lugnet jag längtar till :)



Lånade bilden från min kära mor :) Önskar jag kunde varit där med dig :)

Hade möte med mitt filmcrew idag också vilket gick superbra! Kommer vara upptagen med det nu också, så antagligen kommer bloggandet saktas ner rejääält iochmed jobbet oxå. Aaah det ska bli så kuul! Jag var så exalterad att jag babblade huvet av mig själv hahaha!

Ja, jobba med film, det skulle jag kunna göra 9 - 9!



Kommentarer
Postat av: anita&uno

Åh vad det låter härligt med kreativa ungdomar.Passa på och förverkliga dina drömmar för tiden är bara en blinkning och vips så har man nått pensionsåldern.Lycka till!

2010-08-12 @ 08:50:14
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: BIG SIS

Men det är ju nu man vill veta hur allt går. Du får ju inte skriva att du inte kommer hinna uppdatera oss - vill veta om jobb, film, efter att ha läst om alla utflykter och relaxing.

2010-08-12 @ 09:32:56
Postat av: Mor

Hallå hjärtat jag vet ju att det inte bara varit relaxing du har ju ränt som en tokig på auditions o papperfixande o jobbsökande o all stress inför" få till" inkomst.Du gör ju en" underhållande" blogg.Men håller med ,när du hinner får du ju uppdatera om allt så vi får "hänga med" Fattar exakt vad du menar med instängdheten ,men hellre instäng dså där i förhoppningsvis kreativt arbete än med ett exvis kassa jobb,inget nedvärderande över det men du förstår....löpande band ett anat ex.

2010-08-12 @ 14:25:50
Postat av: Mor

Härligt med filmandet !!!!! ja du skulle varit med,men du får jobba på så vi kan ha stuga där ute sen!!!!Förresten Emil har ju:-)Kramar i mängd mamma

2010-08-12 @ 14:28:15
Postat av: ingrid Larsson

Men gumman! Du kan väl vara kreativ på ditt nya jobb! Och livet är väl inte slut efter 5 på kvällen? :) Lycka till med allt nu, puss o kram!

2010-08-13 @ 14:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se