Filmroll!!! :)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Guva kul!!! Jag fick rollen!!! Jag var ju på audition häromdagen till en kortfilm som ska spelas in om ett par veckor och vara med i "48 hour film contest". Jag är så himla exalterad!
Jag bestämde att om jag får rollen så ska jag skapa en ny kategori - ACTING :) så det gjorde jag, och la dit ett par andra inlägg sen tidigare också :)

Lägger upp lite foton sen shootet häromdagen. Det är några favvisar som jag inte ska använda, som inte går att använda som "Headshot" - Det är för mycket hår i ansiktet, för suddigt eller bara inte passar.
Ett Headshot här i Hollywood är nämligen inte bara ett vanligt porträttfotto, det finns en massa "regler" (som jag inte alls föjlde på mitt förra headshot haha!)








Haha ja kul hade jag, de e ju klart, fick ju värsta ego boosten haha ;)

Lägger upp den jag ska använda sen när jag bestämt vilken och har färgkorrekterat osv...
Annars är min favorit den högst upp i högra hörnet, men har för mycket hår i ansiktet för att "bli godkänd"

Whatya think?! :)

♥ från Ronja

Kommentarer
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

GRATTIS SNUTTIS!!!! vad stolt jag ar. Asbra bilder du har. Kanner inte igen dig. Snacka om proffsigt.jag har en hel del favoriter fran dessa foton och vissa av dem hade jag aldrig gissat att det var du. Pussar och gratulationer fran oss i NYC

2010-08-02 @ 04:56:51
Postat av: Big SIS (The ruler)

Du är så jäkla snygg lillsyrran, du fick tydligen de resterande generna:-) Kul att du fått en filmroll, håller tummarna för att det snart blir röda mattan. Puss

2010-08-02 @ 09:29:05
Postat av: ingrid

Grattis kära syster!! Mamma berättade, så himla kul! Och fantastiskt fina bilder, alla är lika vackra. Vem har fotat? Måste säga att min favorit är samma som din, riktigt riktigt snygg e du! Puss puss och lycka till:) Från ännu en syster..(behöver ju inte nämna att jag är favoriten egentligen)

2010-08-02 @ 12:58:20
Postat av: Mor

Härliga bilder!!!! Kan faktiskt inte bestämma vilken som jag tycker är den bästa ,alla har DET,väntar med spänning på headshotet hur bra ska inte det vara!!!!Kjelle gillar de två sista helskarpt,de andra fotona också e klart.Som du sa Ronja ,enorma ögon du fick här!

2010-08-02 @ 13:14:27
Postat av: Torgny

Grattis, hoppas det blir en kul upplevelse. Glöm inte att köpa en basker och dricka mycket svart kaffe :D

2010-08-02 @ 18:08:16
Postat av: Anonym

Näst längst ner till höger (Y)

2010-08-03 @ 09:27:34
Postat av: Josefine

Grattis! :D

2010-08-03 @ 16:33:49
URL: http://josefinelowendahl.blogg.se/
Postat av: maja

haft fullt upp med andra saker än att titta på bloggar, men GRATTIS !

vad roligt att höra att du fick rollen :D

2010-08-17 @ 19:26:12
URL: http://majjastenberg.blogg.se/
Postat av: hannah

nummer 2, 7, 8, 9 och 10 är mina favoriiiiiter :)

2010-09-01 @ 13:27:58
Postat av: Lo

Gillar att följa din blogg. Grattis!

2010-09-04 @ 14:17:02
URL: http://louielou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se