Showbiz Mässa

Jamen jusste! Jag var ju på värsta mässan med min kompis Patrick, "Showbiz Expo" där massa filmmänniskor "networkar" ;)  (Passar på att lägga upp lite bilder nu när jag fann internet ;)

Patrick snurrar hjulet och vann en "gift bag" haha och det roliga var att det var bara bagen haha ingenting i haha, men jag vann 10 dollar presentkort.. det verkade inte riktigt funka haha, men kul var det! :)



"Headshot Lane" där headshot står på rad för casting directors och alla att se :)





Mitt nya headshot och min "drop box" haha massa ord här nu ;) där andra kan lägga ner sina visitkort.
Patrick hade massa möten att gå på så jag vandrade mest runt själv, och träffa folk som jag kände och inte kände :)


Kommentarer
Postat av: J.

Vilket fint kort på dig! Du kommer hem till Sverige snart va? :-)

Kram på dig, hoppas du hade en fin jul!

2010-12-27 @ 10:27:37
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: Mor

Cool att se dig med ditt fina headshoot....hade missat detta blogginlägg.....hade ju dig på riktigt Hemma!!!! Kram

2011-01-16 @ 14:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se