Spray Date ;)

Äntligen har jag packat upp allt från flytten! (Emil var ju såklart klar för en vecka sen haha, inte lika mkt pryttlar :) så lite tid för fixafixa!
Jaaa vad roligt jag hade det! .. eeh vi, man är ju 2 på en dejt ;)
Nämen jag och Emil pysslade hemma och fixade till det genom att spraya diverse grejer med graffittifärgen jag fått i födelsedagspresent av honom :)
Upp på taket i solnedgången och lyssnade på årets traditionella julparad i Hollywood som man hörde längs gatorna omkring.

Ett gammalt slitet bord sandpapprade vi ner (såg ut som det var meteroid-regn skadat haha) och spraya guult! Lådor som var mörkröda blev oxå ljusgula:) såå fint, för min fina soffa är ju gul! :) ja jättefint härhemma nu med gult tema! Vi förvandrlade en rucklig träbänk till en design-vara haha genom att spraya den vit också!





Emil skulle bara kolla på eftersom att "spraya e ju din grej" haha tjohej! Han tyckte det var så kul efter han testat, så det blev en riktig lyckad spray date ;)

Bilder på lägenheten.. eeh rummet :) kommer!
Kram sålänge ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Va kul!! Så du fick in Emil på sprayandet!! Roligt ni fixade tillsammans...spännande att se lite ifrån taket också.....ska bli kul se bilder på rummet sen.kram mamma

2010-12-02 @ 11:02:05
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

Later jattemysigt. Vantar pa uppdaterade bilder fran nya stallet

2010-12-07 @ 04:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se