BET Honors & MC

Hur kommer det dig att alla bloggar om Grammy galan och ingen om BET honors?! ... Jag kanske e på fel bloggplats haha ;) Kollar iallafall på det i sängen medans jag pluggar music biz. (Supertråkig bok måste jag säga haha... men det är nog bara för att det är mer babbel än fakta!) Hade aldrig BET-kanalen (Black Entertainment TV:) i sverige så det är typ den enda kanalen jag vill se på här haha närå ;)
Nu kom min käresta hem med laktosfri mjölk så jag kan dricka varm choklad!
JAjusste vi kollade ju på en motorcykel idag, det var en 05:a och jättefin men jag blev inte så kär i den och sånt måste ju klicka:)
plus våran baby i bakrunden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se