Choklad och kärlek

Vilken mysig alla hjärtans dag vi hade på alla hjärtans dag :) Vi började dagen med sol och bad och sen fortsatte vi med att göra egen daimchoklad och chokladdoppade jordgubbar, men chokladen ville inte sammarbeta så det blev lite klumpigt haha!



Be my Valentine !? ♥

Sen tog vi med oss chokladen och kärleken och så åkte vi till Griffith Park :) Vi hann med 20 min av solen och en romantisk solnedgång. Jordgubbarna visade vara dom äckligaste jag någonsin har smakat haha de smakade bokstavligen spya! De var inte gamla, snarare omogna,  måste ha varit nåt fel på dom! Som tur var så hade jag en mer mogen valentines date ;)





↑ Sepilinare (och sen Emil:) med Downtown, jag med Griffith Observatory i bakrunden (denna gång åkte vi inte ända upp tlll "turist-haket";)
Jag diggar min "seglarutstyrsel" :) och hade såklart på mig ett hjärthalsband och röda örhängen :)

Kommentarer
Postat av: Mor

vilka mysiga collage,härligt o se er

2010-02-18 @ 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se