Error...

Det blev "Error" tidigare så jag kunde inte fortsätta på förra inlägget och ladda upp de här bilderna. Istället så blev det 3 pizzor haha! iallafall fortsättning...

När vi gick i Westwood och letade efter denna magiska pizzeria ;) som skulle heta något med "Jimmys,Jerrys, eller Jims" pizza (haha Emil får den pizzan av sin lärare! varje vecka så han har aldrig ätit där själv) så ser vi "Eznos pizza" och Emil börjar tveka...hmm var det kanske den..?.. vi fortsätter att gå runt då vi får syn på "Jerrys", men det är mer som ett fik/diner, vi ser inte ens någon pizzaugn så vi går vidare men backar då vi faktiskt ser bokstäverna p-i-z-z-a! Men Emil tvekar ändå och säger "nä jag sätter mitt liv på att det inte är här! HAHAHA!!! Det visade sig att det ändå var där :)



Och Mamma! Om du undrar varför jag inte har den lila scarfen jag fick av dig
så är det för att grön är Emils favoritfärg så jag tog den :)

Kommentarer
Postat av: Brandith

Hur fina är inte lilla paret?? :) Åh vad jag inte har hunnit följa din blogg på evigheter! Nu har jag så mycket att ta igen! Du skriver så mycket så det kommer ta TID!! Haha! PUSS

2010-04-02 @ 09:47:45
Postat av: Ronja

Nämen sööötis! Tack:) Jag blir bara glad att du är här, titta på bilderna bara ;) Massa kramar! och pusspuss:)

2010-04-04 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se